سال ۹۰

سال نو مبارک 

 

سالی همراه با شادی و نشاط براتون آرزو می کنم 

  

من شنبه از مسافرت جنوب برگشتم و تازه الان حال و حوصله نوشتن پیدا کردم، با صطلاح نوشتنم نمی اومد. 

 

یه چندروزی هم از تولدم گذشت و بنده وارد ۲۹سال زندگیم شدم 

 

راستش دارم می خوام برای امسال یه سری برنامه بنویسم، در اسرع وقت می نویسمش، آخه می گن اگه آرزوهات رو بنویسی بهشون می رسه، امیدوارم اینطور باشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

چرا اکثراً بعد از تعطیلات عید نوشتنشون نمیاد؟! آخه چرا؟! اونوقت چرا من دقیقاً تو تعطیلات نوشتم اومد؟!! هوم؟!

لی لی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://thithode.persianblog.ir

اومدم یه گشتی زدم.
گفتم بدون سلام نرم!
سلام

سلام به روی ماهت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد