۱۰سال آینده

امروز برام یه ایمیل اومده بود که آدرس یه سایتی بود، می رفتی اونجا و ایمیلیت رو می ذاشتی و تاریخی رو که می خواستی انتخاب می کردی که در اون تاریخ مشخص نامه ای رو که الان نوشتی برات ایمیل می شه، مثلا من سال ۲۰۲۱ رو انتخاب کردم یعنی در تاریخ ۱۸آوریل ۲۰۲۱ نامه ای رو که الان نوشتم برام می یاد. 

نمی دونم چقدر این قضیه درسته، ولی برای من که خیلی جالب بود، همین که چند لحظه ای به فکر فرو رفتم و خودم رو در ده سال آینده تجسم کردم، اینکه دقیقا دلم می خواد در چه جایگاهی قرار داشته باشم، و بعد اونها رو نوشتم.  

 

نمی دونم ده سال آینده وقتی این ایمیل بدستم رسید یادم می یاد که یه روزی یه همجین کاری کردم، و اینکه آیا وقتی نامه رو باز می کنم خوشحال می شم و یا ناراحت؟ اینکه به اون چیزهایی که الان نوشتم می رسم؟ نمی دونم .... 

 

این روزا کمتر کتاب می خونم، احساس می کنم وقتی کتاب کمتر می خونم اصلا نوشتنم نمی یاد، وقتی یادداشت های چندسال پیشم رو می خونم، احساس می کنم روز به روز دارم پسرفت می کنم، دعا کنید بالاخره تصمیمم رو عملی کنم و برم شهرکتاب! یا یکی بیاد من و بزور ببرههههههه، تا بالاخره در سال جدید شروع کنم به خوندن کتاب ، یعنی فقط کافیه شروع کنم، همین شروع خیلی مهمه، بقیه اش رو بدون دردسر می رم

 

سال ۹۰

سال نو مبارک 

 

سالی همراه با شادی و نشاط براتون آرزو می کنم 

  

من شنبه از مسافرت جنوب برگشتم و تازه الان حال و حوصله نوشتن پیدا کردم، با صطلاح نوشتنم نمی اومد. 

 

یه چندروزی هم از تولدم گذشت و بنده وارد ۲۹سال زندگیم شدم 

 

راستش دارم می خوام برای امسال یه سری برنامه بنویسم، در اسرع وقت می نویسمش، آخه می گن اگه آرزوهات رو بنویسی بهشون می رسه، امیدوارم اینطور باشه!