آواز

دیروز اولین جلسه کلاس آوازم بود  

 

از شنیدن آواز سنتی بسیار لذت می برم و اطرافیان هم گاهی بهم می گفتن که صدات قشنگه، البته صدای حرف زدنم، والا که من خوندن بلد نیستم، همین شد یه انگیزه که شروع کنم به یادگیری آواز 

کلاسهام با استاد مختاباد هستش 

امیدوارم که بتونم موفق بشم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://sayehayesepid.blogfa.com/

این خیلی عالی ست آنی. موفق باشی دختر.

هاشور دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://hhashoor.blogfa.com

آخ آخ آخ.. اگه برات زحمتی نیست به استاد بگو هنوز امانتی هاشور رو ندادیاااااااا..
جنس صدای دو نفر توی آواز کلاسیک ایرانی همتا نداره.
عبدالحسین مختاباد عزیز با صدای دو رگه زیر و بم عجیبش که همیشه پایبند سنت بوده و هست.
علیرضا قربانی که آلبوم فوق العاده رسوای زمانه اش واقعا توی این ده سالی که پیگیر این موسیقی هستم، نقطه عطف بزرگی بود.
حسودیم شد به کلاسی که میری. موفق باشی.

خوب الان من باید چی کار کنم، معادله دو مجهولی طرح کردی، امانتی و هاشور ؟به نظر غیر قابل حل می آد، اگه خواستین آدرس استاد رو بدم خودتون سراغ امانتی تون رو بگیرین :دی
استاد صداشون معرکه است، شخصیت شون هم همینطور، گرچه جلسه قبل دعوام کرد، ولی خیلی دوستش می دارم.

علیرضا قربانی هم که چه بگویمممم

حسودیت نشه، همت کن!
مرسی :)

هاشور دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://hhashoor.blogfa.com

نه هاشور رو نمیشناسه که. یه چیزی یه بار که دیدمشون گفتم بهشون گفت سعی میکنم زود گیر بیارم و به واسطه یه دوست برسونم دستتون ولی ما از این وعده های سر خرمن زیاد دادیم و گرفتیم
اگه منو الکی دعوا کنه کسی نمیگم شخصیت خوبی داره ولی احتمال میدم الکی دعوات نکرده. میگن که مشت و لگد استاد به ز قربون صدقه پدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد