استقلال کوفتی

خوب وضعیت قرمزه و من چپیدم به اصطلاح تو اتاقم

البته هنوز بابا نیومده، و الاناست که پیداش بشه و مادر خانومی هم حاضر و آماده نشسته و آماده انفجاره  ، آخه بابا باز دسته گل ....

بیچاره مامان

 

خوب الساعه صدای در اومد و بابا وارد و مامان شروع کرد، اوه اوه  

صدای موزیک رو بلندتر می کنم 

 

خوب بابا مهربونه!  خصلتهای خوب داره و بعضی خصلتهای بدش بدجور تو ذوق می زنه 

که حتی حاضر نیستم مردآینده ام یکی از اونها را داشته باشه 

 

اصولا برای پدر من قول و قرار هیچ معنی نداره انگار مخصوصا تو مسائل مالی، این روزا بدجوری خسیس شده، اصلا خودش رو مسئول در قبال بچه هاش تو مسائل مالی نمی دونه، بعد از دیپلم رفتم سرکار، می تونم بگم از اون موقع تا حالا یه ریال هم برای من خرج نکرده، نه برای من و نه برای هیچ کدوم دیگه مون.  دانشگاه رفتم دریغ از اینکه یک ریال از پدرم بگیرم.

در خیلی از مسائل نمی تونم به پدرم تکیه کنم، مسائل مالی یکی از اونهاست و البته کم اهمیت ترینش 

شاید برای اینه که مستقل بار اومدم و به تنهایی همیشه کارهام رو کردم. 

موقع ثبت نام دانشگاه وقتی بچه ها با پدرهاشون بودند، حسودیم می شد و غصه می خوردم، و خیلی جاهای دیگه. البته این حالت چندلحظه بیشتر طول نمی کشید و سریع به خودم می آمدم که توقع بیجا موقوف 

دلم می خواد وقتی وسط راه گیر می کنم، چه می دونم با تیمور تصادف می کنم، یا تیمور پنچر می کنه و یا هزار و یک مسئله پیش پا افتاده دیگه، پدری داشتم که می تونستم فک کنم الان همه چی حله، هر وقت هر جا گیر می کنم فقط با یه تلفن همه چی حل می شه یه تکیه گاه دارم 

دوستش دارم ولی حق پدری رو ادا نکرده در حقم 

 

شاید یکی از دلایلی که نمی تونم انتخاب کنم مرد زندگیم رو همین باشه، چون اون آدم باید کسی باشه که من، آنی مستقلی که همیشه کاراش رو خودش کرده، همیشه تنها بوده تو دنیاش و مسائلش بتونه بهش تکیه کنه

دلم می خواد رها بشم و دلم قرص باشه از وجود یکی دیگه و بقیه زندگیم رو با این تجربه سپری کنم، و الا ترجیح می دم اون آنی تنها بمونم .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://sayehayesepid.blogfa.com/

خیلی خوبه که رو پاهای خودتی ولی نمی تونم بگم خوبه که از بابات توقع نداری.. حق داری. ولی عاقلانه با خودت کنار اومدی. چیزی که اینروزا کمه

بابالنگ دراز جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

دوست خوبم وبلاگمو آپ کردم
منتظر حضور تونم در کلبه ی کوچیکم

مرد بی احساس شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://insensitiveman.blogfa.com/

اینکه مستقل بار اومدی خیلی خوبه . قدرش رو بدان. بعدها میفهمی که من چی میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد