کویر لوت

بعد از مدتی سفر نرفتن تو این دو هفته دلی از عزا درآوردم، هفته پیش که یه سفر یه روزه به الیمستان داشتم  و تعطیلات این هفته رو هم با جمع دوستان به کویر لوت. 

روز اول در کرمان، دیداری داشتیم از باغ شازده و زیبایی های خاصش با اون عمارت های زیبا. گذشته رو تجسم می کردم و آدمهایی که اونجا زندگی کردن. عاشق خونه های اینجوری هستم با درهای چوبی و اتاقهای تو در تو و اینکه عمارت وسط یه باغ باشه. 

بعد از دیدار از باغ شاده به سمت شهداد حرکت  و در کاروانسرای شفیع آّباد اقامت  کردیم. به دلیل همایش اجازه ورود به داخل کمپ رو بهمون ندادند که این خودش خیلی عالی بود در واقع همون قضیه عدو شود سبب خیر ، چون کاروانسرای بسیار زیبایی بود . شب هم برنامه دور آتیش رو داشتیم و بچه ها رصد انجام دادند و کلی در احوالات ستارگان و کواکب  جستجو کردند ولی من هم طبق معمول خواب اجازه شب بیدار بودن رو بهم نداد. صبح هم که  بسمت کویر لوت حرکت کردیم و چندساعتی داخل کویر پیاده روی داشتیم و از کلوت های بسیار زیبای اونجا دیدن کردیم. روزهای بسیار گرم و شبهای بسیار سرد  

خلاصه که سفری دیگر رقم خورد. 

ضمن اینکه مادر عزیزم هم دیشب از سفر برگشت و من متاسفانه نتونستم برم فرودگاه و خوابیدم و وقتی اومدن فقط یه چند دقیقه ای بیدار بودم و دوباره خوابیدم و امروز هم که دیرتز اومدم اداره 

 

مرسی خدا جونم  که برای رسیدن به آرامش کمکم می کنی

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد