دسته گل عروس

عارضم که عروسی داداچ کوچیکه هم به خوبی و خوشی تموم شد. عروسی توی یه باغ قبل بومهن برگزار شد، فقط تنها مشکل ترافیکی بود که موقع رفتن باهاش مواجه بودیم که حسابی کلافه کننده بود و ما بعد از یه سری مهمونا رسیدیم، یعنی خیلی بد بود، خیلییییی، خدا رو شکر خانواده عروس زودتر رسیده بودن و الا مهمونا باید می ایستادن به ما خوش آمد می گفتن :)) 

و یکی دیگه از مشکلات دی جی فوق العاده مزخرفی بود که داشتیم، یعنی می خواستم برم بزنم تو سرش، انگاری لال بود اولا، یه کلمه حرف نزد، آهنگهایی هم که می گذاشت یکی از دیگری مزخرف تر و اصلا به درد رقص نمی خورد، به غیر از این همه چیز خوب برگزار شد خدا رو شکر 

و در آخر همه باید اضافه کنم عروس که دسته گل رو پرت کرد، بنده گرفتمش  البته من این رو می ذارم به حساب قد بلندم و لاغیررررررررر، ولی اونجا همه کلی هورا کشیدن و پیشاپیش شیرینی می خواستن که عروس بعدی معلوم شده  دل خوشی دارن به خدا  

 

و خبر مسرت بخشی که امروز صبح به دستمان رسید حاکی از دو روز تعطیلی دارد که بسیار بسیار مسرورمان کرد،

نظرات 5 + ارسال نظر
kiyOOsk شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
جالب نوشتی .
انشاله نوبت شما هم میشه .
من نفهمیدم عروسی کجا بوده ؟؟؟!!!!

سرسپرده شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
مبارک باشه
وبلاگ پر باری داری،امیدوارم موفق باشی.
خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بذاری راستی میتونی منو با عنوان تنهایی لینک کنی وبعد بهم خبر بدی تا منم شما رو با هر عنوانی که میخواین لینک کنم

نژادجعفری دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام من اصالتا سرابی هستم از شهر های اذربایجان شرقی شما چی؟

ما اصالتا لاهیجانی هستیم.
لطفا آدرس وبلاگتون رو یکبار دیگه بذارین

حسین ترابی شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://torabi-hossein.blogfa.com/

ایشالله که داداچ کوچیکه در کنار عروس خانومشون خوشبخت شن. آمین.

رویا نصیری یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

عالیه واقعا خوب نوشتی راستی اینو بگم نمری۲۰ لایقته بابا ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد