موسیقی

کیه کیه در می زنههههههه 

من دلمم می لرزه 

 

خوب دارم موزیک گوش می دم، من عاشق موسیقی قدیمیم، به آدم روح می ده 

الان رامش می خونه  

می تونی قهر بکنی ناز بکنی .... می تونی قلبم و آتیش بزنی با دلم غمها را دمساز  

اما مشکل بتونی عشقم و حاشا بکنی دیگه مشکل مثل من یاری تو پیدا بکنی 

 

امروز با همکارم صحبت می کردم، تقریبا همسن هستیم با چند ماه اختلاف، ولی توی موسیقی کلی اختلاف سلیقه داریم، من امروز همایون شجریان گوش می کردم، وقتی اومد تو اتاقم همش می گفت وایییییی آنی، حالم بد شد اینا چیه گوش می دی 

مجبورش کردم بشینه گوش کنه ولی همش می خواست فرار کنه، باورم نمی شد کسی این نوع موسیقی رو دوست نداشته باشه، همش می گفت یعنی تو واقعا دوست نداری، یعنی یه ذره هم دوست نداری؟  هی می گفت نع نعععععععع  

خلاصه اینکه همیشه سر این چیزا کل کل می کنیم به شوخی البته 

 

امشب بیشتر از همیشه عاشقم، خوب عشقی که در وجود منه هنوز در وجود کسی متجلی نشده، نمی دونم می تونم منظورم رو بگم یا نه! من فکر می کنم عشق باید اول در وجودت باشه تا بتونی اون رو در کسی متجلی کنی آآآآآآآآآآآآآآآآا هیچی اصلا خودمم نفهمیدم چی گفتم

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ http://hamidonline.blogsky.com/

سلام
چرا خیلی از پستات بدون عنوانه ؟

س م ح یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://baraye1bar.com

منم با من دوس میشی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد