این چند روز دانشگاه بودم، دانشگاه من یه شهر دیگه است و من مجبورم هر هفته برم و بیام. شنبه یه امتحان داشتم، بد نبود! دوشنبه هم امتحان کارگاه داشتم و پنج شنبه هم دو تا آز دارم، و امتحانات در راهه و من هم که معلوم الحال 

این ترم یه درس سه واحدی داشتم به نام شبکه های کامپیوتری، قبلا با این استاده چندواحدی درس پاس کردم، معماری باهاش داشتم ترم قبل، اصلا حضور و غیاب نمی کرد و کلا معروف بود به اینکه کسی رو برای غیب حذف نمی کنه، منم اصلا کلاسش رو نرفتم حتی یه جلسه  بعد خبر رسید که این ترم هر کی غیب داشته باشه حذفش می کنه، منم شنبه رفتم سراغش دیدم بعلهههه اسم مبارک بنده هم جزو حذفیاست، حالا اصرار که استاد پدرت خوب من ترم آخرم و قبلا باهاتون درس و داشتم و از این صوبتا، به کتش نرفت که نرفت، همشم می گفت که شما حتی به خودت زحمت ندادی یه جلسه بیایی بگی و از من اجازه بگیری، خلاصه اینکه با هزار بدبختی راضی شد که حذفم نکنه ولی برام جریمه در نظر گرفته  جریمه ام هم اینکه کتاب معماری کامپیوتر رو پارو پوینت کنم، فک کنننننننننن اونم الان با این حجم درسا اونم ترم آخری، تازه کلیم منت گذاشت سرم 

ای خدااااااا 

خلاصه اینکه این هم مصیبت نامه یه دانشجوی ترم آخری

نظرات 2 + ارسال نظر
آموزشگاه خوارزمی سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک دیپلم و سیکل و پیش دانشگاهی.با استعلام از آموزش و پرورش

علی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://mygolf.blogsky.com

وب بسیار جالبی داری.جالبیش بخاطر این که سعی می کنی اقاید خودت رو بنویسی این خیلی خوبه
رلستی به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد