این روزا

باور نمیشه الان برج سه هستیم و تا چند وخته دیگه امتحانام شروع می شه، و من لای هیچ کدوم از جزوه ها به جز هوش رو باز نکردم، هوش رو هم البته مجبور بودم چون شنبه امتحان حذقی دارم، این ترم یه مقدار وضعیت قمر در عقربه، دو سه تا از درسای مهم رو نتونستم برم سرکلاسش بعدشم اینکه ترم  آخری کلی درس تلنبار شده که خدا باید رحم کنه فقط. 

بعدشم اینکه به خاطر این درسای لعنتی بعد از سفر جنوب و شمال توی عید، دیگه هیچ سفری نتونستم برم و اینجور که پیداست تا تیر ماه هم این قضیه تداوم داره. 

خلاصه اینکه این ترمم تموم بشه می مونه پروژه و کارورزی که راحت می شم از درست و مشق، کلی دارم برنامه ریزی می کنم، اینکه هیچ سفری رو از دست نمی دم، می خوام برم کلاس زبان ، کلاس سازدهنی و ورزش رو هم ادامه بدم که در حال زنگ زدنم 

کی بود گفت سنگ بزرگ علامت نزدنه

نظرات 2 + ارسال نظر
afshinpars7 پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.afshinpars7.blogsky.com

salam.oon ghsmate saaz dahani va varzesh besyar aaliyeh.be sharte in kebe khosoos varzeshesh honar haaye razmi va defaae shakhsi baasheh...

سلام
هنرهای رزمی و دفاعی؟؟
چرااااا؟؟؟؟؟؟
ای بابا، من به همون ایروبیکم راضیم،، این چیزا زور و قوت می خواد که من ندارم داداچچ

محمد پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
ایول بابا چه برنامه هایی داری
من که همین الانشم کنکور دارم ورزش میکنم
مسافرتم که هفته ی دیگه میرم
کلاس گیتار فقط نمیرم الان که خیلی عقب نیفتم
درسمم میخونم خوشبختانه از برنامم عقب نیستم

اما بخاطر یه سری مسایل کوچیک مسخره این همه چیزو نمیبینم
نه که کوچیک و مسخره
اما نه در حد این همه کاری که انجام میدم و مفیدن نیست خوب
الان باعث شدی ببینم کمی

اما باز یادم میره
همون مسئله ی کوچیک میتونه کسی باشه که اینا رو یادم بیاره بعضی وقتا
همچنین از تنهایی فعلی

سلاممم.
خوب البته با برنامه ریزی می شه خیلی کارا کرد، ولی خوب این رو هم در نظر بگیر که من سرکار می رم و تقریبا تمام روزم رو درگیر اداره ام
اینکه می گه کاراتو نمی بینی شاید به خاطر اینکه آدم کمال گرایی هستی و همیشه انتظار داری بهترین باشی و از خودت فقط توقع بیست داری و هر کاری هم بکنی فکر می کنی بازم خیلی خوب نبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد