کادر درمان

نمی دونم شما تا حالا چندبار گذرتون به بیمارستان افتاده! چند درصد مواقعی که با کادر درمان سرو کار داشتین از برخوردشون رضایت دارین؟

خوب فکر می کنم که بیشتر ما در اکثر مواقع برخورد خوبی رو شاهد نیستم، واقعا چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مورد درباره پرستارها خیلی بیشتر صدق می کنه، من توی دانشگاه دوستانی داشتم که مامایی یا پرستاری می خوندند و چه چیزهایی که از بی توجهی پرسنل می گفتند که حتی به مرگ بیمار هم منجر می شد.

در این جور مواقع فکر می کنم که چرا باید این افراد اجازه چنین برخوردهایی رو داشته باشند، مگه غیراز اینکه برای کاری که انجام می شه حقوق دریافت می کنند،

حالا یه بحث مسئله قانون  و مقررات که اقراد رو ملزم به رعایت رفتار مناسب می کنه یه بحثی هم خوی و خصلت انسانیه که از هر آدمی انتظار می ره

خیلی از افراد کادر  با آدما به چشم ابزار نگاه می کنند نه یه آدم، مثل معماری که مصالح ساختمون براش ابزاره، اگر غیر از این بود رفتار مناسب تری داشتند، چرا که خود بیمار و همراهانش به اندازه کافی استرس و ناراحتی درشون وجود داره و درک این مسئله خیلی سخت نیست، پس چه اشکالی داره با رفتاری معقول تر با اعصاب و روان بیمار و همراهان بازی نکنند 

نظرات 1 + ارسال نظر
sepideh شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/


دقیقاً حرفت رو قبول دارم.

منم این مشکل رو داشتم که حتی 3-2 مرتبه رفتم و از دستشون شکایت کردم به مدیریت کلینیک و یا بیمارستان.

آخرین نمونه‌اش همین چند وقت پیش بود که حالم خیلی بد بود و تزریقات خیلی شلوغ بود هنوز نرفته توی اتاق، آمپولو گرفت و سرم داد زد...

دقیقاً منم بهش همینو گفتم:

گفتم مریض خودش درد داره، استرش داره، بدحالم هست شما انتظار دارید مثل جت و آدمای سالم برخورد کنه؟!

اما کو گوش شنوا، همش بلدن توجیه کنن، به خدا از بس رفتارشون بده، یکیشون که خوش برخورده ادم تعجب می‌کنه ...

امیدوارم که خدا به راه راست هدایتشون کنه که با بیمارا که انگار نصف روحشون شکسته میشه اینطور برخورد نکنن...

اتفاقاً یک سری کلاسهای نحوه برخورد صحیح با بیمار گذاشتند اما کو گوش شنوا؟!

به هر حال ایشالا هیچ وقت مریض نشی عزیزممم ...

سلام. ممنون، امیدوارم شما هم همیشه سلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد