امروز داشتم یه صحبتی با همکار می کردم اینکه آدما سعی در رسیدن به کمال دارند و اینکه کمال هر کس متفاوته و ... 

به خودم که نگاه می کنم راستش نسبت به چندسال قبل خیلی تفاوت کردم، شاید صد در صد راضی نباشم، ولی خوب بد هم نبوده تغییراتی که داشتم، همیشه سعی کردم بهترین باشم، صد البته که نیستم ولی مهم اینه که سعی خودم رو می کنم گرچه کافی نیست‌، ولی حداقل اینکه سعی می کنم خودش خوبه.  

امروز زنگ زدم بازم نتونستم برای لاوان جاگیر بیارم ولی نزدیکترین جا بهش عسلویه است، آخه قراره گروه مون قبل از سال نو برن جنوب، من چون می خوام سال تحویل خونه باشم دوم فروردین بهشون ملحق می شن و روز دوم گویا لاوان هستند، تا ششم برمی گردیم تهران، گمونم خیلی خوش بگذره

امروز دوباره کلاس رانندگی دارم، واقعا شده یه معضل، سه شنبه امتحان دارم  

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ http://asireirangreen2.blogsky.com/

ایشالله تو امتحان شهر قبول شی

خدا کنه :(

جودی آبوت یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

قبول میشی بابا .مطمئنم :)

مرسی از حس خوبی که می دی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد